< inapoi


Informatii generale / Corp profesoral / Detalii



Conf. univ. dr.
Diana Maria Cismaru
[email protected]

Studii

2006 - Doctor in domeniul Sociologiei Comunicarii, Universitatea Bucuresti;
Specializare postuniversitara in comunicare si relatii publice, SNSPA, Bucuresti;
Master in sociologie, Universitatea Bucuresti, specializarea Comunitati si Cultura;
Licentiata in sociologie, Universitatea Bucuresti;

Experienta

Coordonator executiv al masteratului Comunicare si Relatii Publice.

Cursuri si seminarii sustinute:
Comunicarea interna in organizatii (curs si seminar, masterat Management si comunicare in afaceri),
Introducere in teoria organizatiilor (curs, universitar, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice),
Introducere in managementul organizatiilor scolare (curs si seminar, masterat Management educational si comunicare institutionala),
Relatii Publice (seminar, masterat Publicitate si reclama),
Comunicare si analiza institutionala (curs si seminar, masterat Comunicare politica),
Comunicare Organizationala (seminar, masterat Comunicare si Relatii Publice),
Comunicare manageriala si relatii publice (seminar, masterat Comunicare manageriala si resurse umane)
Blog Communication in Contemporary Society: Trend Analysis (curs optional, universitar, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice)


Lucrari publicate

Carti:

1.Iacob, Dumitru, Cismaru, Diana-Maria, Organizatia inteligenta – zece teme de managementul organizatiilor, Editura comunicare.ro, Bucuresti, 2003.
2. Iacob, Dumitru, Cismaru, Diana-Maria, Relatiile publice - eficienta prin comunicare, Editura comunicare.ro, Bucuresti, 2003.
3. Cismaru, Diana-Maria, Comunicarea interna in organizatii, Editura Tritonic, Bucuresti,2008.
4. Dragan, Ioan, Cismaru, Diana-Maria, TeleRomânia in zece zile, Editura Tritonic, Bucuresti, 2008.

Capitole in lucrari colective:

1. Iacob, Dumitru, Cismaru, Diana-Maria, "Relatiile publice-terapie si dezvoltare prin comunicare" in coord. Adela Rogojinaru, Relatii publice si publicitate –tendinte si provocari, Editura Tritonic, Bucuresti, 2006, pp. 104-121.
2. Iacob, Maria, Iacob, Dumitru, Cismaru, Diana-Maria, "Efectele strategice ale tacerii in spatiul public" in coord. Adela Rogojinaru, Comunicare, relatii publice si globalizare, Editura Tritonic, Bucuresti, 2007, pp.72-80.
3. "Cultural creatives in spatiul virtual: moderni si creativi in blogosfera profesionala", in Cultural creatives: cercetari privind evolutia valorilor in societatea româneasca, coord. Paul Dobrescu, Editura Comunicare.ro, Bucuresti, 2008, pp. 117 – 131.
4. "Stirile televizate si noile media: intersectia intre spatiul real si spatiul virtual", in "TeleRomânia in zece zile", coord. Ion Dragan, Cismaru Diana- Maria, Editura Tritonic, Bucuresti, 2008, pp. 267 – 285.

Articole (selectie):

1. Cismaru, Diana-Maria, "Publicitatea electorala si etichetarea simbolica: campaniile pentru alegeri locale 2000 si 2004 in Bucuresti", Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, 8/2006.
2. Cismaru, Diana-Maria, "Formatul dezbaterilor electorale televizate ca spatiu simbolic de etichetare si negociere", Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, 9/2007.
3. Cismaru, Diana-Maria; Ivan, Loredana; Corbu, Nicoleta; Stanciugelu, Irina, "Comunicarea interna in organizatiile scolare românesti. Reflectii pe marginea unei anchete sociologice", Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, 10/2007.
4. Cismaru, Diana-Maria, "The Role of Weblogs in the Development of the Romanian Public Space", Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, 11/2007.
5. Cismaru, Diana-Maria, "Grupuri reale si grupuri virtuale in organizatii. Concluzii in urma unui experiment", Revista Româna de Comunicare si Relatii Publice, 12/2008.


Altele